Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2914375 obálek a 881714 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Základy marketingu s aplikací do školního prostředí : studijní texty pro distanční vzdělávání



Autor: Cimbálník, Tomáš
Rok: 2010
ISBN: 9788024425757
NKP-CNB: cnb002164803
OCLC Number: (OCoLC)713797083
OKCZID: 110768738
Vydání: 1. vyd.

Citace (dle ČSN ISO 690):
CIMBÁLNÍK, Tomáš a Jiří GRENAR. Základy marketingu s aplikací do školního prostředí: studijní texty pro distanční vzdělávání. 1. vyd. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2010, 85 s. Studijní opory. ISBN 978-80-244-2575-7.


Anotace

 

Studijní texty pro distanční vzdělávání.


Dostupné zdroje

Svaz českých nakladatelů a knihkupců
NK Praha


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)