Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2914743 obálek a 881912 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Knižní marketing



Autor: Müllerová Lenka
Rok: 2012
ISBN: 9788024433578
NKP-CNB: cnb002462601
OCLC Number: (OCoLC)852383213
OKCZID: 112090577
Vydání: 1. vyd.

Citace (dle ČSN ISO 690):
MÜLLEROVÁ, Lenka. Knižní marketing. 1. vyd. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2012, 146 s. Günther, sv. č. 13. ISBN 978-80-244-3357-8.


Anotace

 

Publikace vznikla v rámci projektu Bohemistika: obor pro III. tisíciletí. Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Připravila studentská redakce Günther.

Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz



Dostupné zdroje

Svaz českých nakladatelů a knihkupců


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)