Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2920505 obálek a 884738 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Marketing :učební texty pro distanční studium



Autor: Zlámal Jaroslav
Rok: 2013
ISBN: 9788024435107
NKP-CNB: cnb002486601
OCLC Number: (OCoLC)859739901
OKCZID: 112307564
Vydání: 1. vyd.

Citace (dle ČSN ISO 690):
ZLÁMAL, Jaroslav a Jana BELLOVÁ. Marketing: učební texty pro distanční studium. 1. vyd. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2013, 274 s. Skripta. ISBN 978-80-244-3510-7.


Anotace

 

Marketing lze definovat různými způsoby a lze jej aplikovat do různých oblastí lidské činnosti. Lze na něj pohlížet například jako na proces řízení, jehož výsledkem je předvídání, poznání, ovlivňování, v konečné fázi pak uspokojení potřeb a přání zákazníka efektivním a výhodným způsobem, zajišťujícím splnění cílů organizace. Tento text má za cíl provézt vás problematikou marketingu, jeho postavení v rámci organizace, jeho fázemi a jeho společenskou funkcí.

Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz



Dostupné zdroje

Svaz českých nakladatelů a knihkupců


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)