Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2931579 obálek a 890010 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Ambivalentní role reklamy v současné společnosti



Autor: Kašpárková Lenka
Rok: 2013
ISBN: 9788024438191
NKP-CNB: cnb002586431
OKCZID: 113677339
Vydání: 1. vyd.

Citace (dle ČSN ISO 690):
KAŠPÁRKOVÁ, Lenka. Ambivalentní role reklamy v současné společnosti. 1. vyd. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2013. Skripta. ISBN 978-80-244-3819-1.


Anotace

 

Tématem publikace je ambivalentní role grafického designu v současné společnosti, kdy je reklama na jedné straně vnímána jako běžná, nepostradatelná součást našeho života a na straně druhé jako zlo, které námi manipuluje, podporuje konzumní způsob života a popírá tradiční hodnoty.

Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz



Dostupné zdroje

Svaz českých nakladatelů a knihkupců


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)