Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2955457 obálek a 901111 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Marketingové aplikace



Autor: Vysoká škola ekonomická v Praze
Rok: 2004
ISBN: 9788024506739
NKP-CNB: cnb001306265
OCLC Number: (OCoLC)85096973
OKCZID: 110304929
Vydání: 2. vyd.

Citace (dle ČSN ISO 690):
Marketingové aplikace. 2. vyd. V Praze: Oeconomica, 2004. 213 s.


Digitální objekty

Národní digitální knihovna (dostupné pouze v této knihovně)
Moravská zemská knihovna v Brně (dostupné pouze v této knihovně)



Anotace

Buďte první a doplňte chybějící anotaci.


Napište na knížku první komentář!

Od: (127.0.0...)