Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2914743 obálek a 881912 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Strategický marketing



Autor: Jakubíková, Dagmar a Vysoká škola ekonomická v Praze
Rok: 2005
ISBN: 9788024509020
NKP-CNB: cnb001576167
OCLC Number: (OCoLC)85158970
OKCZID: 110316804
Vydání: Vyd. 1.

Citace (dle ČSN ISO 690):
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing. Vyd. 1. V Praze: Oeconomica, 2005. 209 s.


Digitální objekty

Moravská zemská knihovna v Brně (dostupné pouze v této knihovně)
Národní digitální knihovna (dostupné pouze v této knihovně)



Anotace

 

Učebnice určená pro inženýrské studium na Vysoké škole ekonomické v Praze.


Dostupné zdroje

Svaz českých nakladatelů a knihkupců


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)