Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2964299 obálek a 905244 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Marketingová komunikace a public relations : výklad pojmů a teorie oboru



Autor: Jan Halada
Rok: 2023
ISBN: 9788024655789
ISBN: 9788024655901
OKCZID: 129023318

Citace (dle ČSN ISO 690):
HALADA, Jan, ed. Marketingová komunikace a public relations: výklad pojmů a teorie oboru. Druhé vydání. Praha: Univerzita Karlova, nakladatelství Karolinum, 2023. 118 stran.


Anotace

 

Výkladový slovník seznamuje s odbornými termíny a koncepty marketingové komunikace a public relations.

Zdroj anotace: NK ČR



Dostupné zdroje

eReading.cz
Palmknihy.cz


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)