Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2997968 obálek a 918862 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Kultura v mezinárodním podnikání

Autor: Šroněk, Ivan
Rok: 2001
ISBN: 9788024700120
NKP-CNB: cnb000986936
OCLC Number: (OCoLC)46963664
OCLC Number: (ocolc)46963664
OKCZID: 110006934
Vydání: 1. vyd.

Citace (dle ČSN ISO 690):
ŠRONĚK, Ivan. Kultura v mezinárodním podnikání. 1. vyd. Praha: Grada, 2001. 167 s. Manažer.

Hodnocení: 5.0 / 5 (1 hlasů)

Digitální objekty

(dostupné po přihlášení )
(dostupné po přihlášení )

Anotace

Chcete vést úspěšná obchodní jednání se zahraničními partnery? Cestujete často do ciziny nebo pracujete v prostředí mezinárodní společnosti? nechcete z neznalosti nebo nezkušenosti ohrozit výsledek pracovní schůzky s cizincem, ale naopak účinně předejít možným nedorozuměním... Jak přizpůsobit svou strategii a konkrétní chování odlišné kultuře zvyků, vzorů chování, psaných i nepsaných norem, jimiž se v různém prostředí řídí jednotlivci i celé skupiny. Důležitým faktorem v hospodářském styku se zahraničím nejsou pouze aspekty ekonomické či právní, ale ve značné míře právě kulturní rozdíly dané odlišností hodnot a způsobů jednání, jimiž se řídí skupiny osob. Mezikulturní rozdíly těsně souvisejí s marketingem, managementem, personalistikou, spotřebitelským chováním. Publikace uvádí jednotlivé elementy kultury, poukazuje na problémové oblasti a posuzuje specifika vybraných zemí a regionů. Znalost této problematiky zabrání mnohým nedorozuměním a problémům, k nimž by mohlo dojít.

Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU



Dostupné zdroje

Přidat komentář a hodnocení

TOPlist