Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2914991 obálek a 882045 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Marketing v dopravě



Autor: Řezníček, Bohumil
Rok: 2001
ISBN: 9788024700519
NKP-CNB: cnb001001255
OCLC Number: (OCoLC)47951010
OKCZID: 110295366
Vydání: 1. vyd.

Citace (dle ČSN ISO 690):
ŘEZNÍČEK, Bohumil a Pavel ŠARADÍN. Marketing v dopravě. 1. vyd. Praha: Grada, 2001, 197 s. Manažer. ISBN 80-247-0051-4.


Anotace

 

Autoři vymezují podstatu marketingu dopravních služeb, popisují marketingové prostředí dopravních firem i informační systém. Zabývají se kupním chováním zákazníků a nástroji marketingu (životní cyklus dopravní služby, cena komunikace, lidský faktor, procesy poskytování služeb). Zajímá je rovněž marketingový plán dopravní firmy, integrace, organizace a řízení marketingu stejně jako marketingový audit a logistika v marketingu.

Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU



Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)