Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2964367 obálek a 905244 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Aktivní vztah k zákazníkům pomocí CRM: strategie, praktické příklady a scénáře



Autor: Wessling, Harry
Rok: 2003
ISBN: 9788024705699
NKP-CNB: cnb001197130
OCLC Number: (OCoLC)53267531
OKCZID: 110002829
Vydání: 1. vyd.

Citace (dle ČSN ISO 690):
WESSLING, Harry. Aktivní vztah k zákazníkům pomocí CRM: strategie, praktické příklady a scénáře. 1. vyd. Praha: Grada, 2003. 192 s. Manažer.


Digitální objekty

Moravská zemská knihovna v Brně (dostupné pouze v této knihovně)
Národní digitální knihovna (dostupné pouze v této knihovně)



Anotace

 

Autor nabízí komplexní pohled do světa CRM a popisuje souhru obchodních procesů, technologií a kvalifikace pracovníků. Kniha poskytuje velké množství konkrétních příkladů a praktických pomůcek pro práci. Kniha je cennou příručkou pro všechny, kteří chtějí systematicky vytvářet koncept řízení vztahů se zákazníky namísto toho, aby se neustále starali o dílčí problémy v oblasti prodeje a servisu.

Zdroj anotace: SKAT - Souborný katalog



Dostupné zdroje

Můj antikvariát
KNIHCENTRUM.cz


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)