Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2997968 obálek a 918862 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Autor: Charvát, Jaroslav
Rok: 2006
ISBN: 9788024713892
ISBN: 9788024766638
NKP-CNB: cnb001531873
OCLC Number: (OCoLC)83977859
OCLC Number: (ocolc)83977859
OKCZID: 110007186
Vydání: 1. vyd.
Citace (dle ČSN ISO 690):
CHARVÁT, Jaroslav. Firemní strategie pro praxi: praktický návod pro manažery a podnikatele : od firemní kultury po schopnost vydělávat peníze : příklady a studie z praxe v ČR. 1. vyd. Praha: Grada, 2006. 201 s. Expert.
Hodnocení:
3.0 / 5
(1 hlasů)
Ať už jste manažer nebo majitel malé či střední firmy, nahraďte konečně pouhý dlouhodobý plán své firmy skutečnou podnikatelskou strategií, která vám pomůže úspěšně a dlouhodobě působit na trhu a zvítězit nad konkurencí. Autor s mnohaletými zkušenosti ve vedení malých a středních firem ukazuje, proč a jak vytvořit a zavést úspěšnou firemní strategii, na které se shodne celý vrcholový management a ztotožní se s ní i ostatní pracovníci. Srozumitelně a jasně dokládá, že pro budoucí ziskovost a úspěch firmy je dobrá strategie nezbytná. Nabízí možná řešení procesu tvorby strategie, začínající popisem stávající reality a končící implementací s použitím nástroje řízení projektů LogFrame. Na konkrétních příkladech podchycuje problémy českých firem v českém prostředí a předkládá jejich řešení. Zvláště malé a střední firmy v Česku nemají často vytvořenou správnou firemní strategii nebo její význam podceňují.
Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz