Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2959336 obálek a 902874 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Jak získávat nové zákazníky: direct mailing, e-maily, telefonování, osobní jednání



Autor: Verweyen, Alexander
Rok: 2007
ISBN: 9788024719702
NKP-CNB: cnb001714493
OCLC Number: (OCoLC)187295740
OKCZID: 110007336
Vydání: 1. vyd.

Citace (dle ČSN ISO 690):
VERWEYEN, Alexander. Jak získávat nové zákazníky: direct mailing, e-maily, telefonování, osobní jednání. 1. vyd. Praha: Grada, 2007. 152 s. Manažer. Prodej.


Digitální objekty

Moravská zemská knihovna v Brně (dostupné pouze v této knihovně)
Národní digitální knihovna (dostupné pouze v této knihovně)



Anotace

 

V této praktické příručce se dozvíte, jak krok za krokem úspěšně získávat nové zákazníky, jaké nástroje a metody využívat při přímé komunikaci se zákazníky. Zjistíte, jak přesvědčivě kontaktovat zákazníka telefonem, dopisem či emailem, jak pro zákazníka vytvořit nabídku na míru a systematicky ji sledovat a ověřovat zájem zákazníka, či jak při osobním kontaktu jednání úspěšně uzavřít. Kniha je nepostradatelnou příručkou pro všechny prodejce, obchodní zástupce či pracovníky telemarketingu, a řadu námětů v ní jistě naleznou i prodejní manažeři, kteří prodejce řídí, či lektoři, kteří je školí.

Zdroj anotace: SKAT - Souborný katalog



Dostupné zdroje

NK Praha
Knihy.ABZ.cz
Můj antikvariát
Antikvariát Avion
KNIHCENTRUM.cz


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)