Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2999717 obálek a 919591 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Autor: Vysekalová, Jitka a Mikeš, Jiří
Rok: 2007
ISBN: 9788024720012
NKP-CNB: cnb001712674
OCLC Number: (OCoLC)190399320
OCLC Number: (ocolc)190399320
OKCZID: 110284633
Vydání: 2., aktualiz. a rozš. vyd.
Citace (dle ČSN ISO 690):
VYSEKALOVÁ, Jitka. Reklama: jak dělat reklamu. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2007. 182 s. Manažer. Marketing.
Hodnocení:
4.2 / 5
(8 hlasů)
Cílem knihy je představit čtenářům nové trendy v marketingové komunikaci (např. guerillový a virální marketing), zdůraznit společenskou odpovědnost reklamy, která je dnes v popředí zájmu, a přiblížit očekávané změny v komerčních komunikacích. V knize najdete také nové příklady, např. příklad rozpočtu reklamní kampaně, nové příklady měření efektivity reklamy či příklad, jak se vybírá agentura. Více se dozvíte také o značce a samozřejmě získáte všechna nová důležitá data - od přehledu nákladů na reklamu až po novinky v právních normách a vzdělávání. Díky knize zjistíte, co je reklama a jak působí, jak připravit reklamní kampaň, jak vytvořit tu 'správnou' reklamu či jak si vybrat správnou agenturu.
Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz