Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2947145 obálek a 898071 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Chování zákazníka: jak odkrýt tajemství "černé skříňky" | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Autor: Vysekalová, Jitka Hodnocení: 3.5 / 5 (4 hlasů) Digitální objekty
AnotacePlnobarevná publikace přináší nejnovější poznatky k ústřednímu tématu marketingu a prodeje - co ovlivňuje chování zákazníků. Dozvíte se, co a jak ovlivňuje rozhodování zákazníka, jaký je vztah zákazníka k produktu, značce, obalu a ceně zboží a co vše dalšího na zákazníka působí. Poznáte typy spotřebitelů a jejich chování a získáte nové informace o neuromarketingu a možnostech jeho využití při analýze nákupního chování. Prakticky zaměřené poznatky se prolínají s příklady z české a zahraniční praxe. Kniha je určena zejména marketingovým manažerům, specialistům a studentům vysokých škol. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz Dostupné zdroje
|