Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3008242 obálek a 922010 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Autor: Kotler Philip
Rok: 2013
ISBN: 9788024741505
ISBN: 9788024785707
NKP-CNB: cnb002444366
OCLC Number: (OCoLC)847727692
OCLC Number: (ocolc)847727692
OKCZID: 112035618
Vydání: [4. vyd.]
Citace (dle ČSN ISO 690):
KOTLER, Philip. Marketing management. Překlad Tomáš JUPPA, překlad Martin MACHEK. [4. vyd.]. Praha: Grada, 2013. 814 s.
Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu, rychlý rozvoj technologií, využití počítačů, internetu a mobilních telefonů. Významná pozornost je věnována i sociálním médiím a komunikaci. Všechna témata jsou aktualizována a doplněna o nové přístupy, myšlenky a příklady z praxe. Na konci kapitol najdete případové studie vysoce inovativních a marketingově úspěšných počinů firem z různých oblastí. Výklad pokrývá všechna hlavní témata marketing managementu: od základů marketingu, vytváření marketingových strategií a plánů, marketingový výzkum přes navazování dlouhodobých vztahů se zákazníky, analýzu spotřebních a B2B trhů, brand management, produktové, cenové, distribuční a komunikační strategie až po zajištění úspěšného dlouhodobého růstu.
Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz