Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2916294 obálek a 882825 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Základy marketingu | |||||||||||||||||||||||||||||
Autor: Karlíček Miroslav Hodnocení: 4.5 / 5 (21 hlasů) Další vydání
AnotacePrvní kniha základů marketingu na našem trhu, která vznikla v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Hlavní autor, vedoucí katedry marketingu na VŠE v Praze, předkládá základní principy marketingu srozumitelně a čtivě a dokládá je velkým množstvím praktických příkladů s fotografiemi. Postupně se věnuje marketingovému prostředí, marketingovému výzkumu, segmentaci a targetingu a značce a jejímu positioningu. Největší část knihy je věnována marketingovému mixu - produktu, ceně, komunikaci a dostupnosti. Zmiňuje také roli marketéra ve firmě. Kniha není určena pouze studentům ekonomických oborů, ale inspiraci v ní najdou rovněž manažeři, podnikatelé a všichni ostatní, kteří chtějí pochopit, jak marketing funguje a jak jim může pomoci v dosažení jejich cílů. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz Dostupné zdroje
|