Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2919033 obálek a 884060 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

E-marketing I: začlenění internetu do podnikání : marketingový výzkum v prostředí internetu



Autor: Kozel, Roman, Steinová, Martina, Přádka, Michal a Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
Rok: 2003
ISBN: 9788024803500
NKP-CNB: cnb001251370
OCLC Number: (OCoLC)53272804
OKCZID: 110301847
Vydání: 1. vyd.

Citace (dle ČSN ISO 690):
KOZEL, Roman. E-Marketing I: začlenění internetu do podnikání, marketingový výzkum v prostředí internetu. 1. vyd. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita, 2003. 75 s.


Digitální objekty

Národní digitální knihovna (dostupné pouze v této knihovně)
Moravská zemská knihovna v Brně (dostupné pouze v této knihovně)



Anotace

Buďte první a doplňte chybějící anotaci.


Napište na knížku první komentář!

Od: (127.0.0...)