Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2956400 obálek a 901613 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Slovník marketingu: [klíčové pojmy a termíny]



Autor: Clemente, Mark N.
Rok: 2004
ISBN: 9788025102282
NKP-CNB: cnb001449040
OCLC Number: (OCoLC)85129261
OKCZID: 110005349
Vydání: Vyd. 1.

Citace (dle ČSN ISO 690):
CLEMENTE, Mark N. Slovník marketingu: [klíčové pojmy a termíny]. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2004. 378 s.


Digitální objekty

Moravská zemská knihovna v Brně (dostupné pouze v této knihovně)
Národní digitální knihovna (dostupné pouze v této knihovně)



Anotace

 

Text srozumitelně informuje o ideovém významu daného pojmu a jak je používán v ekonomické praxi. Přibližuje i odkaz na pojmy související s daným heslem.

Zdroj anotace: Městská knihovna v Praze



Dostupné zdroje

Můj antikvariát
Antikvariát Avion
Československá bibliografická databáze
KNIHCENTRUM.cz


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)