Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2964367 obálek a 905244 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

33 rad jak pečovat o zákazníka



Autor: Brabec, Jiří
Rok: 2004
ISBN: 9788025103258
NKP-CNB: cnb001492455
OCLC Number: (OCoLC)85131851
OKCZID: 110022202

Citace (dle ČSN ISO 690):
BRABEC, Jiří. 33 rad jak pečovat o zákazníka. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2004. iv, 106 s.


Digitální objekty

Moravská zemská knihovna v Brně (dostupné pouze v této knihovně)
Národní digitální knihovna (dostupné pouze v této knihovně)



Anotace

 

Krédem dobrého obchodníka je vytrvalé a systematické budování vlastního profilu a bezproblémového vztahu k zákazníkovi. K tomu, jak se stát dobrým obchodníkem a získat patřičné dovednosti při jednání se zákazníkem, by mělo přispět 33 rad a návodů vycházejících z vlastních mnohaletých zkušeností autora.

Zdroj anotace: Městská knihovna v Praze



Dostupné zdroje

Knihy.ABZ.cz
Československá bibliografická databáze
KNIHCENTRUM.cz


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)