Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2955457 obálek a 901111 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Marketing v otázkách a odpovědích | ||||||||||||||||||||||||
Autor: Kotler, Philip Hodnocení: 5.0 / 5 (1 hlasů) Digitální objekty
AnotaceProfesor mezinárodního marketingu Philip Kotler seřadil jemu nejčastěji kladené otázky týkající se marketingu do témat tak, aby čtenářům umožnil zaměřit se na oblast jejich zájmu. V knize naleznete odpovědi na otázky týkající se témat: trhy a marketing, hlavní marketingové pojmy, hlavní marketingové nástroje známé jako 4P a marketingové plánování, organizace a kontrola. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz Dostupné zdroje
|