Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2997968 obálek a 918862 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Autor: Kamran Kashani
Rok: 2007
ISBN: 9788025115367
NKP-CNB: cnb001713078
OCLC Number: 137330577
OKCZID: 110008601
Citace (dle ČSN ISO 690):
KASHANI, Kamran a Jean-Pierre JEANNET. Proč už neplatí tradiční marketing. Vyd. 1. Brno: Computer Press, c2007, 171 s. ISBN 978-80-251-1536-7.
Přímý styk výroby se zákazníky definován americkými odborníky na marketing pod vedením profesora Kashaniho pomocí pojmů komoditizace a marketing hodnotových řetězců (value chain marketing). Zvláštní kapitola věnována marketingu služeb.
Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz