Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3008242 obálek a 922010 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Autor: Clow, Kenneth E. a Baack, Donald
Rok: 2008
ISBN: 9788025117699
NKP-CNB: cnb001829873
OCLC Number: (OCoLC)298779828
OKCZID: 110119831
Citace (dle ČSN ISO 690):
CLOW, Kenneth E. Reklama, propagace a marketingová komunikace. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2008. xx, 484 s.
Hodnocení:
3.8 / 5
(4 hlasů)
Autoři si uvědomují základní problém, který sužuje řadu firem, a snaží se jim poradit, jak marketingovým sdělením prorazit ve změti přehuštěných trhů. V poslední dekádě se objevilo mnoho nových způsobů, jak produkty a služby prodávat, a mnoho nových míst, kde je propagovat. Klíčem k efektivnímu programu reklamní, propagační a marketingové komunikace je vytvořit jednolitý a jasný hlas, dobře slyšitelný v hluku mnoha protichůdných reklamních a marketingových taktik. Splnit tento úkol znamená spojit dohromady všechny aspekty firemního marketingového úsilí a zaměřit se na jediné sdělení.
Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz