Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2959336 obálek a 902874 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Zákaznická věrnost : jak zvýšit počet zákazníků a udržet si je : [jak dovést zákaznický servis k dokonalosti]



Autor: Horrell, Edward
Rok: 2007
ISBN: 9788025119051
NKP-CNB: cnb001792764
OCLC Number: (OCoLC)228781078
OKCZID: 110033841
Vydání: Vyd. 1.

Citace (dle ČSN ISO 690):
HORRELL, Edward. Zákaznická věrnost: jak zvýšit počet zákazníků a udržet si je : [jak dovést zákaznický servis k dokonalosti]. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2007, 152 s. Praxe manažera. ISBN 978-80-251-1905-1.

Hodnocení: 5.0 / 5 (2 hlasů)


Anotace

 

Jak se stát úspěšným obchodníkem? Cílem publikace není jen otevření brány do světa vzrušujících zisků, ale zejména poukázat na realitu burzovního byznysu. Autor přináší kvalitní potřebné informace pro začátečníky, zdůrazňuje nutnost nastudovat teorie o aspektech obchodování a získat schopnost správně odhadnout obchodní strategie. Příručka tak vede budoucí obchodníky na burze zejména k trpělivé práci na svém obchodním plánu, řízení peněz i vlastní psychologii. Další kapitoly už přímo informují o způsobech obchodování, potřebných nástrojích, analýze, obchodním systému ... Součástí knihy je řada ukázkových grafů a slovníček pojmů z oboru.

Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz



Dostupné zdroje

NK Praha
Knihy.ABZ.cz
Databázeknih.cz
Československá bibliografická databáze
KNIHCENTRUM.cz
Antikvariát Avion


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)