Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2963929 obálek a 905235 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Marketingový průzkum : poznáváme svoje zákazníky | |||||||||||||||||||||||||||
Autor: Miroslav Foret Digitální objekty
AnotaceJistě není třeba připomínat, že v dnešní době není těžké něco vyrobit, ale prodat – a k tomu je nutné znát své zákazníky. Poznat jejich přání, potřeby, očekávání i spokojenost není tak těžké, jak by se mohlo zdát na první pohled. Zapomeňte ale na to, že marketingový průzkum je pouhé vymýšlení otázek a nahodilé rozdávání dotazníků. Autor této knihy vás provede jednotlivými kroky, kterým je při poznávání zákazníků třeba věnovat pozornost. Mimo jiné vám poradí: - jak definovat marketingový problém a výzkumný cíl - kdy využít techniku dotazování, pozorování a kdy experiment, a jak tyto techniky zvládnout - jak zpracovat zjištěné informace Kniha je určena všem, kteří se chtějí stát poučenými zadavateli, případně dokonce realizátory marketingového průzkumu. Uvnitř mimo jiné naleznete: - rady pro začátečníky - příklady konkrétních praktických problémů - otázky k zamyšlení - praktickou ukázku jednoduchého průzkumu. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz Dostupné zdroje
|
|