Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2964610 obálek a 905279 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Chaotika: řízení a marketing firmy v éře turbulencí | ||||||||||||||||||||||||||||||
Autor: Kotler, Philip a Caslione, John A. Hodnocení: 3.5 / 5 (2 hlasů) Digitální objekty
AnotaceDíky globalizaci je svět propojenější a vzájemnější než kdykoliv předtím, čímž došlo ve světové ekonomice k vytvoření provázané křehkosti ústící v ekonomické turbulence - otřesy způsobující pokles, recesi či krizi. Systém bojující proti turbulencím a jejich následkům se nazývá řízení chaosu: všechny firmy musí umět žít s rizikem a nejistotou, musí si vytvořit systémy konstrukce scénářů a systémy rychlé reakce, pomocí nichž by byly řízeny v nepříznivých obdobích. Většina společností dnes pracuje s předpokladem vestavěné rovnováhy, která se vždy nakonec sama navrátí - nepočítá s následným chaosem, jež je součástí již bohužel normálního stavu. Zmíněné faktory vyžadují, aby si vedoucí představitelé firem osvojili nové strategické principy chování minimalizující jejich zranitelnost a umožňující jim využít příležitosti otevřené novou normalitou (příležitost se objeví ve chvíli, kdy vy sami nezbytné výdaje neomezíte, zatímco ostatní ano). Text poskytuje návod, jak vytvořit systémy včasného varování pro detekci turbulence prostředí a jak sestavit scénáře a strategie pro nejisté události budoucí. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz Dostupné zdroje
|