Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2997968 obálek a 918862 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Design loga : analýza úspěchu 300+ mezinárodních značek

Autor: Healey, Matthew
Rok: 2011
ISBN: 9788025136089
NKP-CNB: cnb002236347
OCLC Number: (OCoLC)776504726
OCLC Number: (ocolc)776504726
OKCZID: 111069301
Vydání: Vyd. 1.

Citace (dle ČSN ISO 690):
HEALEY, Matthew. Design loga: analýza úspěchu 300+ mezinárodních značek. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2011, 240 s. ISBN 978-80-251-3608-9.

Hodnocení: 3.2 / 5 (4 hlasů)


Anotace

Proč jsou některá loga o poznání úspěšnější než jiná? Co tvoří jejich nezaměnitelný punc? Které aspekty by měl grafik ve svém díle zohlednit, aby vystihl podstatu zadavatele a podtrhl jeho jedinečnost? Analýza klíčových prvků pečlivě vybraných log z celého světa doplněná odborným výkladem vám poskytne uspokojivé odpovědi na všechny tyto a podobné otázky. Získáte tak jak inspiraci, tak teoretické základy pro práci v oboru. Loga jsou přehledně rozdělena podle odvětví a jednotlivé celky jsou obohaceny případovými studiemi úspěšných návrhů mapujícími praktické otázky a řešení problémů, s nimiž se během vytváření vizuální prezentace společnosti můžete setkat. S knihou se naučíte nejen navrhovat elegantní loga pomocí vhodných tvarů, barevnosti a písma – ale navíc budete schopni zákazníkovi vysvětlit, proč a jak bude právě váš návrh působit na kýžené publikum.

Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz



Dostupné zdroje

Přidat komentář a hodnocení

TOPlist