Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2955457 obálek a 901111 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Copywriting: pište texty, které prodávají



Autor: Sálová, Anna, Veselá, Zuzana, Šupolíková, Jana, Jebavá, Lucie a Viktora, Jiří
Rok: 2015
ISBN: 9788025145890
ISBN: 9788025146200
ISBN: 9788025146194
NKP-CNB: cnb002734095
OCLC Number: (OCoLC)931999966
OKCZID: 121615363

Citace (dle ČSN ISO 690):
SÁLOVÁ, Anna. Copywriting: pište texty, které prodávají. 1. vydání. Brno: Computer Press, 2015. 232 stran.

Hodnocení: 3.9 / 5 (26 hlasů)


Digitální objekty

Národní digitální knihovna (dostupné pouze v této knihovně)
Moravská zemská knihovna v Brně (dostupné pouze v této knihovně)



Anotace

 

Staňte se guru tvorby reklamních textů!Zajímá vás marketing a reklama? Chcete se stát copywriterem, nebo už se v této oblasti realizujete? Naučte se psát texty, které prodávají! Příručka copywritingu je vhodná nejen pro začínající copywritery, i pokročilí tvůrci textů v ní najdou hodnotné informace, jak svou tvorbu ještě zlepšit.Pětice copywriterů a obsahových stratégů, která s texty pro nejrůznější účely pracuje denně, vás zasvětí do tvorby textů na míru. Ať už se jedná o PR články, webcopy, PPC inzeráty či slogany, texty na internetové obchody nebo komunikaci na sociálních sítích, naučíte se text správně strukturovat, orientovat na cílové publikum a předat požadovanou informaci. V knize najdete ke všem probíraným tématům spousty příkladů z praxe, na kterých výklad snadno pochopíte v širších souvislostech.Publikace vás mimo jiné naučí:- Orientovat se v základech marketingu a copywritingu- Vyhnout se chybám, které snižují kvalitu vašich textů- Přizpůsobit podobu copy cílovému nasazení- Optimalizovat webové texty pro cílové publikum i vyhledávače- Vytvářet copy přímo pro internetové obchody- Využít potenciál sociálních sítí- Tvořit publikační plán a obsahovou strategii- Měřit účinnost svých textů a vyhodnocovat jejich přínosAnna Sálová vystudovala politologii a žurnalistiku a psaním se začala živit v jednom již neexistujícím IT časopise. Od roku 2012 se věnovala copywritingu jako freelancer a současně spolupracovala s H1.cz, kde nyní působí jako obsahový stratég. O copywritingu píše na annacopy.cz.Zuzana Veselá napsala první placené články v 19 letech a poslední 2 roky se zaměřuje na webový copywriting. O copywritingu píše na vesela-copywriterka.cz.Jana Šupolíková vystudovala tradiční žurnalistiku, ale velmi brzy se začala zaměřovat především na texty v online prostředí. Ať už to byla publicistika, PR texty, blogování nebo webcopy. Online psaní se věnuje celkem 7 let.

Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz



Dostupné zdroje

Městská knihovna v Praze
Svaz českých nakladatelů a knihkupců
eReading.cz
Databázeknih.cz
Československá bibliografická databáze
KNIHCENTRUM.cz
Antikvariát Avion
Palmknihy.cz


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)