Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3008667 obálek a 922199 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Autor: Viktor Janouch
Rok: 2020
ISBN: 9788025150160
NKP-CNB: cnb003258414
OCLC Number: (OCoLC)1226361923
OKCZID: 128433091
Citace (dle ČSN ISO 690):
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing. 3. aktualizované vydání. Brno: Computer Press, 2020. 344 stran.
Maximalizujte efektivitu svého marketingu na internetu! Chcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách? Zkušený lektor a vyučující vám v tomto přepracovaném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace na internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Své internetové aktivity se také naučíte měřit a vyhodnocovat.
Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU