Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2919656 obálek a 884405 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Emocenomie: vliv emocí na obchodní úspěch



Autor: Hill, Dan
Rok: 2010
ISBN: 9788025310571
NKP-CNB: cnb002147785
OCLC Number: (OCoLC)693938938
OKCZID: 110748071
Vydání: 1. vyd.

Citace (dle ČSN ISO 690):
HILL, Dan. Emocenomie: vliv emocí na obchodní úspěch. 1. vyd. Praha: Fragment, 2010. 350 s. Manažerská literatura.

Hodnocení: 2.0 / 5 (2 hlasů)


Digitální objekty

Moravská zemská knihovna v Brně (dostupné pouze v této knihovně)
Národní digitální knihovna (dostupné pouze v této knihovně)



Anotace

 

Radost… překvapení… strach… vztek… smutek… odpor… pohrdání… 7 základních emocí, které neodmyslitelně patří i do obchodního světa. Na jejich aplikaci v oblasti marketingu, reklamy a prodeje se zaměřuje EMOCEnomie. Budete umět pracovat s emocemi například při: výběru zaměstnanců, řízení zaměstnanců, vedení organizací, jednáních vedoucích pracovníků. Získáte povědomí o emocích v pojetí značky, v reklamě, maloobchodě, službách nebo při internetovém prodeji. Dan Hill vás seznámí s konkrétními postupy interpretace emocí ve výrazu tváře. Svým novodobým konceptem, díky kterému lze přesně rozpoznat, co spotřebitelé nebo zaměstnanci opravdu prožívají, navazuje na práci Charlese Darwina a Paula Romana.

Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz



Dostupné zdroje

NK Praha
Svaz českých nakladatelů a knihkupců
Fragment
Knihy.ABZ.cz
Zboží.cz
Databázeknih.cz
Antikvariát Avion
Československá bibliografická databáze
KNIHCENTRUM.cz


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)