Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2914991 obálek a 882045 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Zlepšování orientace zákazníků prostřednictvím chart služeb : příručka pro zlepšování kvality služeb veřejného sektoru



Autor: Löffler, Elke
Rok: c2007
ISBN: 9788025412275
NKP-CNB: cnb001785326
OCLC Number: (OCoLC)228669594
OKCZID: 110263843

Citace (dle ČSN ISO 690):
LÖFFLER, Elke, Salvador PARRADO DÍEZ a Tomáš ZMEŠKAL. Zlepšování orientace zákazníků prostřednictvím chart služeb: příručka pro zlepšování kvality služeb veřejného sektoru. Praha: Ministerstvo vnitra ČR, c2007, 120 s. ISBN 978-80-254-1227-5.


Anotace

Buďte první a doplňte chybějící anotaci.


Dostupné zdroje

NK Praha


Napište na knížku první komentář!

Od: (127.0.0...)