Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2917338 obálek a 883277 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

brand gap: jak překlenout propast mezi obchodní strategií a designem



Autor: Neumeier, Marty
Rok: 2008
ISBN: 9788025421505
NKP-CNB: cnb001805234
OCLC Number: (OCoLC)259736802
OKCZID: 110266423
Vydání: Vyd. 1.

Citace (dle ČSN ISO 690):
NEUMEIER, Marty. The brand gap: jak překlenout propast mezi obchodní strategií a designem. Vyd. 1. Praha: AnFas, c2008. 186 s.

Hodnocení: 3.8 / 5 (12 hlasů)


Digitální objekty

Národní digitální knihovna (dostupné pouze v této knihovně)
Moravská zemská knihovna v Brně (dostupné pouze v této knihovně)



Anotace

 

Ředitel americké firmy interpretuje základní principy teorie brandingu, která napomáhá překlenout propast mezi strategií značky a jejím zaváděním.

Zdroj anotace: NK ČR



Dostupné zdroje

NK Praha
Databázeknih.cz
1. Podzemní antikvariát
Československá bibliografická databáze


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)