Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2914743 obálek a 881912 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Úspěšná výuka mimořádně nadaných dětí



Autor: Renzulli, Joseph S., Fořtíková, Jitka a Centrum nadání
Rok: 2008
ISBN: 9788025437056
NKP-CNB: cnb001822578
OCLC Number: (OCoLC)276818029
OKCZID: 110118344

Citace (dle ČSN ISO 690):
FOŘTÍKOVÁ, Jitka, ed. Úspěšná výuka mimořádně nadaných dětí. Praha: Triton, 2008. 168 s.


Digitální objekty

Moravská zemská knihovna v Brně (dostupné pouze v této knihovně)
Národní digitální knihovna (dostupné pouze v této knihovně)



Anotace

 

Jednotlivé příspěvky jsou rozčleněny do tří tématických okruhů. První se věnuje fenomenologickému výzkumu subjektivity. Pro určitou část fenomenologie představuje subjektivita nejenom zvláštní oblast deskriptivní analýzy zkušenosti či vědomí, ale coby transcendentální základ veškeré zkušenosti a života vědomí je jediným předmětem fenomenologického výzkumu. Následují příspěvky o interpretaci subjektivity z hlediska Heideggerovy koncepce. Všechno, co u Husserla bylo vnitřním prožitkem, se ocitá ve světě, čerpá svůj význam z významové souvislosti, jejíž souhrnné označení znamená svět. V posledním tématickém okruhu, věnovaném tendenci inspirované Foucaultem, tedy oslabování subjektu coby konstitutivní instance a zdůrazňování konstituovaného charakteru. Subjektivita nikdy nebyla absolutním pánem svého prožívání, nikdy neměla úplnou nadvládu nad svými obsahy, avšak ve všech těchto podobách ústupu subjektu se ukazuje nemožnost jeho prosté negace.

Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz



Dostupné zdroje

NK Praha


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)