Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2955457 obálek a 901111 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Reklama: triky, které vás dostanou | ||||||||||||||||||
Autor: Sedláček, Ondřej Hodnocení: 2.0 / 5 (3 hlasů) Digitální objekty
AnotacePopulárně naučná kniha pojednává o fenoménu reklamy a s ním souvisejících společenských jevech a vědeckotechnických vymoženostech. Kniha nabízí nejen krátkou procházku historií, ale především s nadsázkou komentuje pestré reklamní zákulisí. Kniha je určena především pro širokou obec „nezasvěcených“, a proto je její obsah řazen od jednoduchého ke složitějšímu, v chronologickém sledu, vč. srozumitelně vysvětlených odborných pojmů a názorných obrazových ukázek Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz Dostupné zdroje
|