Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3008667 obálek a 922199 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Autor: Ladislav Špaček
Rok: 2013
ISBN: 9788026043478
NKP-CNB: boa001-mzk01001306255
OCLC Number: (OCoLC)855464527
OKCZID: 112187838
Citace (dle ČSN ISO 690):
ŠPAČEK, Ladislav. Business etiketa a komunikace: [jak být úspěšným manažerem, politikem, realitním makléřem, finančním poradcem, úředníkem veřejné správy]. Vyd. 1. Praha: L. Špaček, 2013, 343 s. ISBN 978-80-260-4347-8.
Hodnocení:
4.4 / 5
(30 hlasů)
Kniha je určena manažerům v byznysu, úředníkům veřejné správy, politikům na všech úrovních, specializovaným reprezentantům firem, například realitním makléřům, finančním zprostředkovatelům, obchodním a finančním poradcům, reprezentantům farmaceutických společností, obchodníkům, podnikatelům všech stupňů. Najdete v ní všechno, co by manažer jakékoli společnosti nebo úřadu měl ovládat: etiketu, komunikaci, prezentaci, rétoriku, komunikaci s médii, tedy v souhrnu umění, jak dosáhnout profesního úspěchu.
Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz