Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2917351 obálek a 883277 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

100 největších chyb v digitálním marketingu a jak se jich vyvarovat



Rok: 2015
ISBN: 9788026079910
NKP-CNB: cnb002696553
OKCZID: 117710128

Citace (dle ČSN ISO 690):
100 největších chyb v digitálním marketingu a jak se jich vyvarovat. 1. vydání. Editor Robert NĚMEC, editor Pavel ŠÍMA. Praha: RobertNemec.com, 2015, 101 s. ISBN 978-80-260-7991-0.


Anotace

 

Nejčastější chyby v oblasti internetového marketingu a možnosti jejich nápravy.

Zdroj anotace: NK ČR



Dostupné zdroje

Městská knihovna v Praze


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)