Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3002967 obálek a 919829 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Autor: Hejný, Milan a Kuřina, František
Rok: 2015
ISBN: 9788026209010
NKP-CNB: cnb002692088
OCLC Number: (OCoLC)913564148
OKCZID: 117335533
Citace (dle ČSN ISO 690):
HEJNÝ, Milan. Dítě, škola a matematika: konstruktivistické přístupy k vyučování. Třetí vydání. Praha: Portál, 2015. 232 stran. PP : pedagogická praxe.
Hodnocení:
5.0 / 5
(3 hlasů)
Jak překonat formalismus ve vyučování a vést žáky k porozumění učivu? Jakým způsobem si dítě konstruuje svůj obraz světa? Na tyto a další otázky hledají odpověď autoři s mnohaletou pedagogickou i výzkumnou zkušeností. Představují moderní pohled na podstatu vyučování, který zachycuje soudobé trendy v pedagogice i psychologii. Formulují zásady didaktického konstruktivismu a ilustrují je na vyučování matematice. Text je doplněn řadou příběhů z praxe.
Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz