Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2919033 obálek a 884060 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Medonosný marketing | |||||||||||||||||||||||
|
Rok: 2012
Hodnocení: AnotaceAutor se snaží představit nový přístup v oblasti marketingu – tzv. medonosný marketing, který je založen na pravidelné komunikaci firem se zákazníky při řešení jejich problémů, využití informačních technologií a efektivitě, díky níž můžeme ušetřit naše vysychající finanční prostředky. Příručka obsahuje nejen principy medonosného marketingu, ale podstatná část knihy se soustředí na konkrétní rady a postupy (např. přehled základních otázek marketingu, vyznání se v myšlení zákazníků, vedení komunikace se zákazníky, vytvoření systému medonosného marketingu, využití moderních technologií, udržení zákazníků atd.). Text je doplněný případovými studiemi. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz Dostupné zdroje
|
|