Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2937618 obálek a 892730 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Marketingový průzkum :poznáváme svoje zákazníky | |||||||||||||||||||||||||||||
Autor: Foret Miroslav Hodnocení: 2.0 / 5 (1 hlasů) AnotaceZapomeňte na to, že marketingový průzkum je pouhé vymýšlení otázek a nahodilé rozdávání dotazníků. Nechte se zasvětit do jednotlivých nástrojů (technik) a postupů marketingového průzkumu a naučte se posuzovat vhodnost jejich praktického využití. Kniha je určena všem, kteří chtějí být poučenými zadavateli marketingového průzkumu, případně dokonce realizátory jednoduchého průzkumu. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz Dostupné zdroje
|