Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2956400 obálek a 901613 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Lean analýza : využijte data k rychlejšímu vybudování lepšího startupu



Autor: Alistair Croll, Benjamin Yoskovitz, Viktor Jurek
Rok: 2016
ISBN: 9788026505075
ISBN: 9788026505150
ISBN: 9788026505143
NKP-CNB: cnb002814778
OCLC Number: (OCoLC)958229448
OKCZID: 127498732

Citace (dle ČSN ISO 690):
CROLL, Alistair a Benjamin YOSKOVITZ. Lean analýza: využijte data k rychlejšímu vybudování lepšího startupu. 1. vydání. Přeložil Viktor JUREK. V Brně: BizBooks, 2016, 415 s. ISBN 978-80-265-0507-5.


Anotace

 

Kniha pro všechny startupisty! Chybějící článek knihy Lean Startup.Ať už zakládáte startup a pokoušíte se prolomit ve vašem odvětví nebo jste podnikatel, který usiluje o změnu organizace zevnitř, vaším nejobtížnějším úkolem je vytvořit produkt, který lidé skutečně chtějí. Tato kniha vám ukáže správný směr.Na základě štíhlé analýzy si můžete otestovat svůj prvotní nápad, ověřit si, kde je vaše největší slabina, najít pro vás ty správné zákazníky a rozhodnout se, co budovat a jak to propagovat a zpeněžit. S více než 30 případovými studiemi a příklady z praxe je Lean analýza neocenitelným zdrojem reálných informací, bez kterých se neobejde žádný podnikatel. • Získejte základní informace o systému Lean Startup, analýze a využívání dat.• Projděte si šest příkladových obchodních modelů a zjistěte, jak odpovídají modelům nových firem všech velikostí.• Najděte jednu podstatnou metriku, která je důležitá pro vaši firmu.• Naučte se správně si nastavit laťky a zjistit, kdy je čas přejít k další fázi vývoje vaší firmy.• Zjistěte, jak využít principy lean analýzy ve velkých firmách a u zavedených produktů.„Díky této knize vás vaše konkurence překoná v růstu.“- Mike Volpe, ředitel marketingu, HubSpot

Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz



Dostupné zdroje

Svaz českých nakladatelů a knihkupců
Flexibooks
eReading.cz
Československá bibliografická databáze
KNIHCENTRUM.cz
Palmknihy.cz


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)