Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2913296 obálek a 881221 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Boj o pozornost. II., Jak si dělat chytrý osobní marketing



Autor: Filip Kahoun
ISBN: 9788027092796
NKP-CNB: cnb003308277
OKCZID: 128747538

Citace (dle ČSN ISO 690):
KAHOUN, Filip. Boj o pozornost. [Praha]: Filip Kahoun, 2021. 288 stran.


Anotace

 

Kniha ukazuje, jak si udělat chytrou osobní reklamu a zdravě prosadit v práci, na trhu, i v osobním životě. Obsahuje množství psychologických a marketingových tipů a rad přímo z praxe.

Zdroj anotace: Městská knihovna v Praze



Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)