Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2915690 obálek a 882416 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Marketingový výzkum : postupy, metody, trendy



Autor: Radek Tahal
Rok: 2022
ISBN: 9788027135356
ISBN: 9788027166954
ISBN: 9788027166961
NKP-CNB: cnb003474277
OKCZID: 128928213

Citace (dle ČSN ISO 690):
TAHAL, Radek. Marketingový výzkum: postupy, metody, trendy. 2. vydání. Praha: Grada Publishing, 2022. 293 stran. Expert.


Anotace

 

Kapitoly přibližují nejnovější techniky a metody marketingového výzkumu.

Zdroj anotace: Městská knihovna v Praze



Dostupné zdroje

eReading.cz
Flexibooks
GRADA Publishing, a.s.
KNIHCENTRUM.cz
Palmknihy.cz


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)
 
 
 

Seznam literatury