Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2919033 obálek a 884060 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Psychologie reklamy



Autor: Jitka Vysekalová
Rok: 2023
ISBN: 9788027136544
ISBN: 9788027168767
ISBN: 9788027168774
OKCZID: 128988785

Citace (dle ČSN ISO 690):
VYSEKALOVÁ, Jitka. Psychologie reklamy. 5., rozšířené a aktualizované vydání. Praha: Grada Publishing, 2023. 360 stran. Expert.

Hodnocení: 3.4 / 5 (11 hlasů)


Další vydání

  • 3., rozš. a aktualiz. vyd. Rok vydání: 2007
  • 4., rozš. a aktualiz. vyd. Rok vydání: 2012



Anotace

 

Publikace přináší aktuální informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti. Věnuje se například moderním směrům marketingové komunikace týkajících se nových poznatků o účinnosti reklamy na internetu a sociálních sítích, neuromarketingu, významu emocí i sociokulturním faktorům tvorby reklamy.

Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU



Dostupné zdroje

eReading.cz
Flexibooks
GRADA Publishing, a.s.
Československá bibliografická databáze
KNIHCENTRUM.cz
Palmknihy.cz


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)