Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2917335 obálek a 883277 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Marketing



Autor: Hesková, Marie a Jihočeská univerzita
Rok: 2003
ISBN: 9788070406205
NKP-CNB: cnb001251175
OCLC Number: (OCoLC)53272254
OKCZID: 110461827
Vydání: 1. vyd.

Citace (dle ČSN ISO 690):
HESKOVÁ, Marie. Marketing. 1. vyd. České Budějovice: Jihočeská univerzita, Zemědělská fakulta, 2003. 189 s.


Digitální objekty

Moravská zemská knihovna v Brně (dostupné pouze v této knihovně)
Národní digitální knihovna (dostupné pouze v této knihovně)



Anotace

Buďte první a doplňte chybějící anotaci.


Napište na knížku první komentář!

Od: (127.0.0...)