Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2917335 obálek a 883277 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Marketingový mix



Autor: Kantorová, Kateřina a Ostravská univerzita
Rok: 2003
ISBN: 9788070422373
NKP-CNB: cnb001197634
OCLC Number: (OCoLC)53490076
OKCZID: 110484615
Vydání: Vyd. 1.

Citace (dle ČSN ISO 690):
KANTOROVÁ, Kateřina. Marketingový mix. Vyd. 1. Ostrava: Ostravská univerzita, Pedagogická fakulta, 2003. 87 s.


Digitální objekty

Národní digitální knihovna (dostupné pouze v této knihovně)
Moravská zemská knihovna v Brně (dostupné pouze v této knihovně)



Anotace

Buďte první a doplňte chybějící anotaci.


Napište na knížku první komentář!

Od: (127.0.0...)