Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2917338 obálek a 883277 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Teoretické otázky regionálneho a mestského marketingu



Autor: Pauličková, Renáta
Rok: 2005
ISBN: 9788070433652
NKP-CNB: cnb001528190
OCLC Number: (OCoLC)85140489
OKCZID: 110030774
Vydání: 1. vyd.

Citace (dle ČSN ISO 690):
PAULIČKOVÁ, Renáta. Teoretické otázky regionálneho a mestského marketingu. 1. vyd. Plzeň: Západočeská univerzita, 2005, 124 s.


Anotace

 

Skripta jsou určena hlavně posluchačům předmětu Marketing pro geografy 3. ročníku Ekonomické a regionální geografie na Fakultě ekonomické ZČU. Cílem skript je podat poznatky z předmětné oblasti, zpracovaných převážně ze zahraničních pramenů (německých a anglických), jelikož v zahraničí mají dlouhodobější zkušenosti s tvorbou projektů městského a regionálného marketingu.


Dostupné zdroje

Svaz českých nakladatelů a knihkupců


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)