Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2919290 obálek a 884197 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Marketingový výzkum : určeno pro posl. 4. roč. Fak. ekonomické [VŠB]



Autor: Hana Svobodová, Lenka Mynářová, Robert Kačer
ISBN: 9788070782262
NKP-CNB: cnb000086081
OCLC Number: (OCoLC)39582474
OKCZID: 128543970

Citace (dle ČSN ISO 690):
SVOBODOVÁ, Hana. Marketingový výzkum. 1. vyd. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita, 1994. 52 s.


Anotace

Buďte první a doplňte chybějící anotaci.


Napište na knížku první komentář!

Od: (127.0.0...)
 
 
 

Seznam literatury