Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2917335 obálek a 883277 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Základy strategického marketingu



Autor: Tomek, Jan
Rok: 2001
ISBN: 9788070828212
NKP-CNB: cnb001065498
OCLC Number: (OCoLC)50346395
OKCZID: 110285404
Vydání: 2. vyd.

Citace (dle ČSN ISO 690):
TOMEK, Jan. Základy strategického marketingu. 2. vyd. Plzeň: Západočeská univerzita, Katedra marketingu a obchodu, 2001, 307 s. ISBN 80-7082-821-8.


Anotace

 

Skripta jsou zameřena na tvorbu strategického marketingu a jeho klíčové faktory. Určeno primárně pro studenty FEK ZČU.

Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz



Dostupné zdroje

Svaz českých nakladatelů a knihkupců
Československá bibliografická databáze


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)