Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2916731 obálek a 883076 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Základy marketingu



Autor: Dědková, Jaroslava, Honzáková, Iveta a Technická univerzita v Liberci
Rok: 2003
ISBN: 9788070837498
NKP-CNB: cnb001298751
OCLC Number: (OCoLC)56852798
OKCZID: 110573449
Vydání: Vyd. 2.

Citace (dle ČSN ISO 690):
DĚDKOVÁ, Jaroslava. Základy marketingu. Vyd. 2. Liberec: Technická univerzita v Liberci, 2003. 157 s.


Digitální objekty

Moravská zemská knihovna v Brně (dostupné pouze v této knihovně)
Národní digitální knihovna (dostupné pouze v této knihovně)



Anotace

Buďte první a doplňte chybějící anotaci.


Napište na knížku první komentář!

Od: (127.0.0...)