Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2913296 obálek a 881221 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Základy marketingu pro střední odborné školy



Autor: Vysekalová, Jitka, Strnad, Pavel a Vydrová, Jaruše
Rok: 1999
ISBN: 9788071686682
NKP-CNB: cnb000738138
OCLC Number: (OCoLC)1039824817
OKCZID: 110457990
Vydání: Druhé vydání

Citace (dle ČSN ISO 690):
VYSEKALOVÁ, Jitka. Základy marketingu pro střední odborné školy. Druhé vydání. Praha: Fortuna, 1999. 164 stran.


Digitální objekty

Národní digitální knihovna (dostupné pouze v této knihovně)
Moravská zemská knihovna v Brně (dostupné pouze v této knihovně)



Anotace

 

Středoškolská učebnice obsahuje základní poznatky z oboru marketingu.

Zdroj anotace: Národní knihovna České republiky



Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)