Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3010167 obálek a 923030 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Autor: Jitka Vysekalová
Rok: 2006
ISBN: 9788071689799
NKP-CNB: cnb001701376
OCLC Number: (OCoLC)124089593
OCLC Number: (ocolc)124089593
OKCZID: 110001071
Vydání: 1. vyd.
Citace (dle ČSN ISO 690):
Marketing: pro střední školy a vyšší odborné školy. 1. vyd. Praha: Fortuna, 2006. 247 s.
Hodnocení:
3.5 / 5
(2 hlasů)
Titul shrnuje poznatky naší i zahraniční literatury i vlastní zkušnosti autorů. Právě vlastní podnikatelské praxe autorů na českém trhu, především v oblasti marketigového výzkumu, je to "co nejvíc" než jenom přebírání zahraničních zkušeností. Kniha je dobrým průvodcem při studiu marketingu i při jeho praktickém využívání.
Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz